Kaz van Kooten

Nice to meet you

Ik ben een creatieve generalist met een brede interesse: van typografisch ontwerp tot fotografie tot web development. Ik ben in het bijzonder enthousiast over mogelijkheden die de creatieve sector biedt om mensen, merken en organisaties met elkaar te verbinden.

Ik volg nieuwe technologieën op de voet en ik werk er telkens aan om erachter te komen hoe ik ze kan aanwenden om communicatie in het digitale tijdperk 'mensvriendelijker' te maken.

Currently

Beschikbaar voor interim- of freelance opdrachten.

Previously

Ik ben mijn werkende leven gestart op de salesafdeling van een bureau voor videoproductie en videomarketing. Daar werd mijn interesse in online marketing dusdanig aangewakkerd dat ik na 'n aantal jaar ging freelancen — ik adviseerde opdrachtgevers over effectieve inzet van de juiste middelen voor specifieke vraagstukken.

Kort daarna begon ik met een compagnon een bureau voor visuele communicatie. Complexe vraagstukken beantwoorden en begrijpelijk bewerken was the name of the game. Verbeeldingskracht, noemden we dat.

Na 'n tijd voor start-ups, scale-ups en gevestigde bedrijven hebben gewerkt hebben we in onze propositie video een centrale plek gegeven en hebben we het bureau een nieuwe identiteit gegeven.

In 2020 heb ik een stap opzij gedaan en ben ik weer meer gaan freelancen. Omdat het bloed kruipt waar 't niet gaan kan volg ik nieuwe technologieën nog altijd op de voet en betrap je me regelmatig met mijn laptop en een nieuw framework, CMS, stuk hardware of software - telkens om erachter te komen hoe ik 't kan aanwenden om communicatie in het digitale tijdperk 'mensvriendelijker' te maken.

Ik ben een creatieve generalist met een brede interesse: van typografisch ontwerp tot fotografie tot web development. Ik ben in het bijzonder enthousiast over mogelijkheden die de creatieve sector biedt om mensen, merken en organisaties met elkaar te verbinden.

Ik volg nieuwe technologieën op de voet en ik werk er telkens aan om erachter te komen hoe ik ze kan aanwenden om communicatie in het digitale tijdperk 'mensvriendelijker' te maken.